iheard

2012-04-25
15:07:21

HANG DOWN YOUR HEAD
Vad glad man kan bli av ett litet samtal. Söta fantastiska Tony ringde just för att gratta mig på födelsedagen i förskott för att han drar till New zeeland i natt. Hur glad blir mán inte då??? Jag som har gått runt med ont i magen de senaste dagarna för att jag tror att jag kommer bli helt själv o ingen kommer minnas min födelsedag här. Som sagt super lycklig! Tony du gjorde min kväll :D
Har för övrigt haft en super trevlig kväll på ett jätte schyst ställe vid Mel, central med Chris ikväll. Helt galna efterrätter. Jag min klant lyckas dock självklart välta ut min dricka på baren det första jag gör men men. Det får man räkna med om man äter med mig.
Igår så var jag helt färdig efter barnen så Toby drog o köpte indiskt och sen drog Daniel o jag på bio, 21 jump street. Sjukt kul film! Lite seg o barnslig ibland men galet vad kul! Dock ös regnade det och eftersom jag inte längre har tillåtelse att låna bilen förutom när jag kör barnen till dagis, eller till soutland, eller till phillip island. Så fick vi springa i ösregnet till stationen för att hitta en taxi till Southland.
Kvällen avslutades men knarkpromenad, ösregn, och jordgubbar. Varav jag lyckas somna i en mening med öppen mun i ett tv programm. Perfekt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: