iheard

2012-04-12
16:08:50

FRUKOST
Vi startade morgonen i min lilla hörna kl halv sex på morgonen för att invänta Taxin (daniel). Eftersom jag är världens sju sovare blev jag lite orolig när inte Daniel hört av sig när väl jag gick upp så var tvungen att ringa, aj aj gissa vem som försovit sig. Jaja, vi hade ju gott om tid tyckte jag iaf..... så käkade lite frulle, fixade det sista innan Daniel anlände. Inser sedan då vi hamnar i kö till flygplatsen att shit det här kommer Daniel få ... för. Han skulle nämligen hem o ha sina barn halv åtta, när vi halv åtta äntligen börjar komma fram till flygplatsen kollar jag våra biljetter för att se vilken terminal vi ska hoppa av. Får världens störta klump i magen. FAN!
Planet ska lyfta åtta och gaten stänger halv!!!! klockan var redan då över halv så med ett stort förlåt skrik kastar jag mig ur bilen med mina förvirrade hörnepöna föräldrar i hälarna, medan jag ber en bön o slänger mig in på flygplatsen o bara hoppas att de inte hunnit stänga gaten.
Ska tillägga här att jag var helt hundra på att planet skulle gå kl nio och att man aldrig kommer in genom en stängd gate. Men Gud och jag verkade vara lika bra bff idag som vanligt så på en minut hinner jag slänga mig fram o fixa in óss medan en stäng flygvärdinna tittar på oss och säger "youre very very lucky today". Japp hon skulle bara ana, hade blivit styckad av mina föräldrar annars.
Resan var dock inte slut där, så med förvirrade stressade (ska tilläggas inte längre så glada åt sin dotter) föräldrar och Gud hack i häl fick vi springa genom 40 gater. Hipp hurra och tack gode gud för när vi kom på planet! Amen!
Frukost inhandlades sedan på Starbucks, fint väder också förretsen.. öhh...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: