iheard

2012-04-29
09:39:38

COCK'N ROLL

22 ÅR! Super seg och trött! Blev en kolossal marängswisch igår. Vilket ledde till lite extra maghull och diverse krämpor. När det gäller marängswisch och chokladpudding kan jag äta tills jag spyr, vilket mycket tydligt framstod igår.

Drog sedan på läppstiftet och klackarna för att dra in mot city och möta upp Louise. Blev världens godaste hamburgare i gränden på Grill'd för att sedan halsa en flaska vin innan snoppshowen, eller Puppetry of the Penis 3D som den heter. Och 3D var det!!! 2 Karlar kommer ut på scenen i superhjälte kläder som de sedan slänger av sig för att showa hela paketet. Haha. Trodde vi skulle dö! Glasögonen åkte på och vinet sattes i halsen. Helt galet! Det bjöds på "sniglar, lösa tummar, pelikaner, hjärnor, hamburgare, varmkorv" m.m.. Och allt detta i full 3D format!!!! Haha, tror aldrig att jag någonsin haft en penis så nära för studerande.

Efter showen som den nya groupin jag var, var jag självklart tvungen att fixa båda autograf och foto med dessa "händiga" män. Så hej snopp! Bokinköp signering och foto blev det. COCK AND ROLL!

Drog vidare till Joint bar där Daniel hittar Nicole, så galet längesen!! Super kul! Så Nicole joinar medan diverse shots kommer in. Wet pussy visst den går väl dricka men sedan fixar Daniel in någon fish shots. Jag trodde jag skulle dö!!! Har aldrig smakat på något så starkt och vidrigt. Tabaskun satt kvar i munnen i flera timmar, Daniel dör dock av skratt diverse timmar senare när jag fortfarande gnäller av shoten och förklarar att han och bartendern hade hällt tre ggr så mycket tabascu i min än i deras. Tack Tack! Uppskattat verkligen!

Tog sedan taxi hem till Louise får mer vindrickande och Veronica Maggio och Gyllene tider på högsta volym innan vi drog vidare till Chapell st. Dess förinnan gjorde vi också en egen Dirty dancing tolkning som inkluderade Daniels höftdans, kramhög och diverse ej så godkända lyft.

Taxin hem anlände kl.5, tack för en super kväll Louise, Daniel och Nicole ! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: