iheard

2013-05-10
23:49:00

PARTNER IN CRIME
Aaaah världens bästa kväll! Började resan hem med att glömma hörlurar så fick sitta och lyssna på min medpassagerares brutal heavy metal i tre timmar. Dock som den ängeln han var så dog hans spotify och jag fick sedan låna hans lurar. Men asså hans min när jag sätter på Pitch Perfect (värre än Highschool musical) helt obetalbar! 
Mötte sedan upp Daniel en snabbis i gbg innan jag åkte hemåt till bästa Lejla. Ååh! Hade så sjukt kul kväll! Skulle gått ut och ätit på fin resturang men när jag kommer hem säger Lejla jag blev hungrig så tog två korvar på IKEA, öh jaha vrålhungrig som jag är så googlar vi fram en italiensk pizzeria, tror vi jah, visar sig vara minsta haket med massa tonårskillar och hockey på högsta volym, slänger dock i oss två calzone och drar sedan mot piren. Hamnar på saltkråkan, finns det mysigare ställe? Så med varsin filt, liveband och varmchoklad på däcket spenderar vi sedan kvällen. 
Drar sedan hemåt efter att träffat ett underbart gäng, väl hemma får jag toppen idéen att vi måste hälsa på Ogge!!! Inser väl lite senare att klockan är ett på natten, jag har högklackat och att vi inte har ngn nyckeln, så sagt och gjort. Jag klättrar upp för hands brandstege med min partner in crime nedanför som bara står och asgarvar. Herregud ! Aldrig sätt ngn bli så rädd-glad-chockad. Åh älskar er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: