iheard

2013-05-01
23:28:06

1 MAJ
Sämst på att uppdatera i know. Är rätt slut. 11e dagen i sträck idag på jobbet men nej jag klagar verkligen inte, älskar mitt jobb men kroppen börjar säga ifrån nu. Har dock haft en jätte kul dag med hur mkt sålt som helst. Grete  allas våran extra mamma hade fixat bullar till oss och en dam gick rakt in i dörren och skällde ut Anders. Helt underbar dag. Dock vrålhungriga när vi kom hem så struntade helt i att försöka bli nyttig igen och körde på snabbmakaroner och scanköttbullar. Lyckades även med en sådan super grej på jobbet igår, skulle ta in ett brett med blommor som visade sig vara överfyllt med vatten. Fick allt över mig, Mårten stod och skrattade och det plaskade sedan när jag gick resten av dagen. En annan sådan underbar sak var häromdagen då en liten tjej skulle gå in genom utgången och fastnade i dörröppning, hon börjar skrika i panik och jag kan inte sluta skratta så måste gå därifrån. Jah super hemskt, men skadeglädje är den bästa glädjen.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: