iheard

2013-04-24
00:45:00

ROOMIEN
Sorry för sämsta uppdateringarna. Idag har det fixats skattekort, tagit hand om en svimmande Anders, käkat lunch vid tio, jobbat, fått massa söta komplimanger och sprungit. Helt död. Micke sover redan, hel däckad, jah som sagt har fått min nya roomie. Hittils har jag bara velat döda Micke sådär några ggr. Som typ idag när jag kommer hem vid åtta och har jobbat hela dagen, har fet skoskav o är vrålhungrig. Kommer hem där jag möter Micke iklädd löparmundering, som bara nu ska vi springa. Jag total vägrade men efter mkt tjat och efter att Micke lovat dyrt och heligt att vi bara ska springa 2km och inte springa as fort drar vi ut. Höll på att dö! Helt färdig och as tjurig kmr tillslut fram till Mickes kompisar, men vad händer då?! Jo! Mickes polare joinar och tempot blir typ ggr 1000. Jag hänger inte med för fem öre och blir skit tjurig, slutar med att jag lackar och Micke överger mig! Helt vilse, vrålhungrig och as tjurig ska jag försöka hitta hem. Grattis! Kan tillägga att Micke hade nog det suraste roomien som sattt och skrek att han övergav mig sen resten av kvällen.
Nu ska jag sova! Börjar sent imorrn men behöver ta igen galet med sömn efter att våran granne fick för sig att börja hamra kl sju imorse. Hallelujha! (pluset med att bo här måste för övrigt tilläggas, vi har ett jätte äckligt gym i källarn och bastu :) ) Natti!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: