iheard

2013-04-25
00:25:00

PANIK OCH UTELÅST
Precis kommit hem. Lyckades bli utelåst tills nu, suck. Så fick ställa mig nu halv tolv och koka stor kok för matlådor till imorrn. Snacka om panik känsla imorse när jag skulle till jobbet och inte hittade min nyckel. Tillråga på allt så fick Micke för sig igår att han skulle tvätta ALLA sina kläder, så hela lägenheten hänger det bara massa tvätt i. Super enkelt att hitta en nyckel. Så fick tillslut ge upp och springa till jobbet och lämna lägenheten olåst. Fick dock en snilleblixt en sekund innan jag stack, så hinner gömma mina stövlar, ta min parfym och sedan få med en 50lapp om det nu skulle bli inbrott. Som att det var det viktigaste sakerna?! Herregud min logik ibland.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: