iheard

2012-09-20
13:00:23

KARRIÄR BYTE?
Aah drar på trissor! Fick just ett samtal från Lindex i Oslo om jag vill börja en tjänst där så snart som möjligt där jag blir ansvarig för damavdelningen!!!! aaah! Min hjärna går på högvarv nu?! Ja/nej ja/nej. Hjälp!
För övrigt gör jag en väldigt behövande garderobsrensing idag, 100plagg ska rensas ut, kan säga att jag är på läskigt god väg. En del rafs självklart men både skinnjackor, skor, jeans, koftor och den lilla svarta åker med. Har insätt att det inte går att ha 7flyttlådor med kläder. Så ikväll slänger jag upp allt på bloggen. Så bara hojta om ni är intresserade av ngt. Sen slänger jag ut allt på blocket nästa vecka. puss!

Kommentar:
#1: Emmy

Vilken chans! Klart du ska ta det! :) jag kommer lätt och hälsar på :)

Svar: haha :) du är såå varmt välkommen :D <3
Amanda Edvardsson

2012-09-20 @ 16:21:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: