iheard

2012-10-07
11:31:37

TANDBLEKNING
Beställde hem beconfident tandlblekning häromdagen. Så tänkte meddela senare hur det går. Hittils har jag användt den i två dagar men ser ingen skillnad alls. Har också insätt hur mycket juice och socker jag äter sen jag började. Eftersom man inte får dricka juice, te, kaffe, färgade drycker när man bleker tänderna så känns det totalt omöjligt för mig att veta vad jag ska äta till frukost. Men men igår lyckades jag ändå bryta allt, juice till frukost, te hos Danne och saft hos Lejla. Jaja, vi får se hur det går.

Kommentar:
#1: Lisa Ekenfelt

Jag är intresserad av resultatet! Köper själv lite mer effektiv tandblekning från Tandblekningsbutiken (22%), och den ger resultat efter bara en gång =) Men det beror väl på hur snabbt man vill att det ska gå! Jag tycker det är bättre att bleka tänderna hemma under en kortare tid, så kan jag börja dricka kaffe så snart som möjligt - addicted! Länken till där jag köper min tandblekning är:

http://www.tandblekningsbutiken.se

Lycka till!

Svar: håller på just nu, och det börjar ge resultat, lägger upp mer info sen när jag är klar
Amanda Edvardsson

2012-10-10 @ 08:36:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: