iheard

2013-03-26
00:13:00

TANKAR
Ibland krävs det så lite för att förändra så mycket. Alla saker går inte att ändra på, alla saker går inte att laga igen. Det är så märkligt hur saker förändras, hur små beslut kan göra sådan skillnad. Vissa saker kan göra att man får byta vägbana helt. Hur gör man då? När man är så inställd på ngt, så insnöad man kan bli och måste börja om? Hitta en ny plan igen. En ny bättre plan för en själv. Jag har mina delmål som jag vill klara av. Jag vill ha en egen lägenhet igen inom ett år, jag vill ha tillräckligt med pengar för att kunna ta en längre resa i höst/vinter och jag vill må bra. Jag kämpar för att lyckas med mina mål varje dag. Varje dag går inte lika bra men varje dag är en liten vinst. Lejla min underbara fantastiska vän sa en sak till mig häromdag som satte sig "respektera dig själv tillräckligt för att gå iväg från allt som inte längre får dig att växa, må bra eller gör dig lycklig": God natt fina ni!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: