iheard

2013-03-13
20:11:51

EVERYTHING IS WET!
Vaknade imorse av att mitt underbara syskonbarn ringer och undrar om jag vill skjutsa henne till Växjö, nästa helg? ! Jadå framförhållning har hon iaf men tajming att ringa. Tio min senare ringer Lejla, 4ggr nonstop tillls jag måste gå upp. Drar sedan ihop frukost och drar ner till gymmet. Trodde jag skulle dö! Morgonträning är inte min grej. Helt slut! Svetten rann och jag låg till slut på min CT maskin. Då kommer en gammal gubbe fram till mig "värst vad du var svettig med roser på kinderna". Haha ja tack för den. Han frågar sedan hur länge jag kört,
-"30min" -"haha jaha ja jag har kört i 45min, kör det varje dag så magen ska försvinna, haha"
Hur söt får man vara? När jag sedan ska stretcha på golvet, skrockar han vidare. "Skulle jag lägga mig sådär skulle jag aldrig komma upp". Sötare får man leta efter han var även vida imponerad att jag pluggade samtidigt som jag tränade. Med fullt med lappar över hela CrossTrainern.
Efter duschen får jag sedan panik. Har klart glömt att ta med nya trosor och strumpor. Lejla kommer med förslaget att tvätta dom och sen torka dom. Skit bra! Tvättar dom men va fan ska man torka dom då? Slutar med att jag står näck i bastun o viftar med trosor i ena handen o strumpor i den andra när Lejla tittar in. Tack gode gud att vi var själva.!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: