iheard

2013-01-09
23:24:00

DETOX
Dag 2. Idag är det frukt som gäller. Har inte kunnat sova ngt knappt på hela natten för att jag varit så hungrig, så har börjat fundera i banorna om det här verkligen är bra. Har även läst igenom massa andra detoxkurer på nätet och jämfört. Så funderar på att ändra den här lite. Men men frukost idag blev färskpressad apelsinjuice, ananas, banan, russin och gojibär. Ljuger om jag säger att jag inte håller på att gå under. 
Att hitta ngt godkänt att käka på a6 var inte heller en dans, lunchen blev färskpressad äppelmust från Kivik, ett glas vatten och en banan. Fuskade dock sedan och började med grönsaker för tidigt, men efter en dag på a6 så höll jag på att kollapsa så åt vitkål, morötter, vattenkastanjer och lite kyckling. Övervägde hur länge som helst men efter att läst alla andra detox metoder då det är tillåtet med grönsaker från första början samt lite kyckling och fisk för att få protein så tyckte jag det var ok.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: