iheard

2013-01-15
22:40:37

DETOX
Dag 6, söndag, inte mått hundra idag. Körde traditionsenligt ett glas med ljummet vatten och citron till frukost med min yoghurt, nöt och hallonblandning. Åt i övrigt världens godaste kycklingbiffar i går kväll. Haha, helt bloggen börjar visst förvandlas till en hälsoblogg nu. Men dom var sjukt goda. Slänger kanske upp recept senare. Filip var över med och tog hand om mig. Krossade självklart ännu fler regler idag och käkade macka, men går inte sitta mitt emot Filip som äter kardemummabullar, pizzabullar och mackor och jag själv käkar en apelsin. Nej jag tror på hälsosam mat men utan det lilla extra blir ju allt trist. Har för övrigt hållt mitt schema och gått minst 30min på gåbandet under detoxen varje dag. Så här har ni lunch, middag, mellanmål.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: