iheard

2013-02-21
15:07:00

ON MY WA
Helt blåslagen över ryggen. haha. Men lika glad ändå. Var på dagiset igår, finns det ngt mysigare än när småbarn håller på att tramsar sig "du är en kille. hahahah. du gillar bajs. bajs. hahah": Så söta! Åkte sen på bio med Danny på kvällen, "Beautiful creatures" se inte den. Lite för mkt. Satt dock och gapskrattade igenom hela bion för att den var så löjlig. Inte lika kul dock när man är 6personer i biosalongen.  Fick sedan ett ryck och bokade biljetter till Oslo. Så just nu sitter jag på bussen på g till Göteborg och ikväll är jag framme hos grabbarna i Oslo! Hittils har inte ngt spännande hänt. Bara två småkillar bakom mig som sitter och skrattar så dom håller på att kissa ner sig åt sina roliga historier "Vet du min pappa säger att det gör inget om jag kastar mobilen i sjön, för den har SIM-kort". Herregud. Nej nu blir det 7h gossipgirl och choklad.
Förresten två av mina super söta syskonbarn fyller år idag! Hipp hurra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: