iheard

2013-02-18
23:08:52

JUST IN
Öhm.. Slog just sönder ett fönster.. Hos Ogge. Med foten.. Kan inte gå på foten nu eller sitta upp. 
Super blondin klant Amanda såklart. Har varit över hos Ogge, ska gå ner för trappan varav trappan är skithal, halkar och far igenom hallfönstret. O blir i panik om min fot gått sönder! Jag ligger o skrattar o försöker att inte gråta och säger skit i foten, men ryggen! Ser sedan fönstret och utbrister -"Faan vad kallt det blir för dig att sova inatt!".
Hela fönstret är sönder. Kollar sedan närmare på foten och har ett rätt bra skärmärke i fotsulan. Japp det händer bara mig. Kan nu varken gå på foten eller sitta ner för att jag slog i ryggen rätt saftigt. Godnatt för en trevlig vanlig måndagskväll.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: