iheard

2013-02-13
16:40:00

INFLUENSA PÅ INTÅG
Hurra! Två dagar kvar till tentan o gissa vem som ligger hemma sjuk?. Japp. Hade en helt fantastisk kväll med Lejla i Östanå häromkvällen med picknick på isen och varmchoklad. Men jah det tog ut sin rätt. Helt förkyld, ont i halsen, febrig. Nu inväntar jag resten av influensan. Har dock spenderat halva dagen i sängen med Hart of Dixie och sätt igenom allt som kommit ut av andra säsongen så känner jag ändå att jag fått ngt vettigt gjort. Även ätit fyra tallrikar med musli. Bullmamma hade nämligen bakat 100frallor och en megasats musli när jag kom ner hostandes imorse. Hur glad blir man inte då? <3


 

Kommentar:
#1: Lotta

Hur får man tag i de avsnitten? Jag har bara kollat småsnuttar på youtube...

Svar: gå in på free-tv-video-online.me så finns alla där :D
Amanda Edvardsson

2013-02-13 @ 20:05:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: