iheard

2013-02-06
20:49:00

DUBBEL PASS
Helt färdig. Först hård plugg i skola med allt det sista inför tentan och sedan hade jag tänkt gå och lägga mig men efter ett samtal till Ida då hon bokat core och jag spinning så valde vi att köra både. Så började med en timmas core och sen en timma till med intervallspinning. Kände att benen vek sig sen när vi skulle gå i trappan. Men härligt var det. Nu har jag ätit en enorm måltid med kyckling teryaki och är nu så svullen att jag ser gravid ut men vad gör man inte. Dags för att lägga sig framför Hart of Dixie och sova extremt gott.
 

Kommentarer:
#1: Lotta

Sorry mandis, ingen heart of dixie idag!! Suck suck suck

Svar: haha. jodå. streama lotta. streama ;)
Amanda Edvardsson

2013-02-06 @ 21:16:07
#2: Din kines

Fint hår mandy!

Svar: tack kinesen :D
Amanda Edvardsson

2013-02-18 @ 06:32:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: