iheard

2013-04-03
20:42:00

SOLIG DAG I JÖNKÖPING
Haft en super fin dag med bästa Lejla i Jönköping. Väcktes innan åtta av att Lejla ringde och uppdagade det faktum att vi skulle till Jönköping, morgon vresig o tjurig som jag är, så bad jag henne hålla käften o låta mig sova. Efter att ätit en frukost med mamma så panik duschade jag håret fem min innan Lejla kom. Så satte mig sedan halvbitter och med dyngblött hår i bilen, jah mamma Lejla förundrade sig åt alla serbiska mammors vägnar.
Blev en super mysig dag med lunch med Emelie och Jonas i solen på Bryggan. Asså älskade klasskompisar, kan man vara mer sköna. Spenderade sedan en timma på Hudoteket innan Lejla mötte upp mig och vi drog till A6. Tänkte dra på bio men tog sedan kvällsmat på IKEA istället och jah HÄSTBULLARNA är tillbaka! Underbart :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: