iheard

2013-04-03
23:34:13

NEW IN
Hittade även liten nytt till garderoben, har blivit sådär super korkad nu. Så köper hur mycket som helst nu innan jag flyttar för att det är "billigare" här. Snart råder absolut köpstopp för min del men hur skön var inte den här nya toppen från Gina? Helt kär i den och total älskar armbande från Åhlens. Älskar alla enkla smycken till våren med bara ett färgat snöre och sen ngn liten symbol. Har även ringt in mina kära syskon för ett väldigt impulsivt födelsedagsfirande på fredag kväll, till min brors stora förtvivlan ;) ska blir hur mysigt som helst. Dags att sova nu så jag kan ladda om batterierna för ett stenhårt träningspass imorrn. Såg precis även att min söta systerdotter Maja nominerat mig till Rixfms sommarplan, hur söt får man bli? Natti!
T GINA TRICOT / HIPSTERS LINDEX / BRACELET ÅHLENS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: