iheard

2012-09-01
23:27:00

PAPPY KVÄLL
Bildbevis på sommarens troligaste sista kväll att äta kvällsmaten ute ! Blev en riktig hemmakväll med pappa. Känns som att inget spännande eller galet händer i mitt liv just nu. Förra lördagen spenderade jag och soffan hemma med twilight för att båda var så döda liksom. Men imorrn är det sista jobbdagen, Hurra! Så efter det tar jag semester! Iaf från jobbet och då lovar jag alla min kära vänner att jag ska vara tillgänglig natt och dag för massa sjuka grejer. Jag är på Moulin Rouge med Danny, bugg med Jocke, Oslo med Filip & Anders, Sthlm med kinesen, en helg i Amsterdam med Micke och Barcelona med Lejla. Ska även få någon att sova ute med mig under bar himmer... helst i en rondell. Känner ngn sig manad så hör av er. Annars tror jag att jag har ett kärt offer på g. Som sagt nu börjar livet igen!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: