iheard

2012-09-30
19:25:00

DRAGQUEEN OCH VÅFFLOR
Ber om ursäkt för mitt fruktansvärt dåliga bloggande denna helg. Har inte mått helt hundra och därför inte orkat ta tagit i ngt alls. Allt med jobb och framtid gör att jag blir handelsförlamad. Skulle pluggat hundra sidor över helgen men har inte ens öppnat boken så nu sitter jag här med skägget i brevlådan.
Helgen har trots allt ändå varit väldigt trevlig. Träffat Anders, underbara människa! Bästa som finns måste ändå vara att hoppa på och skrika i Anders öra när han sover.
Sen har det blivit massa häng hos Filips familj. Bilresa med den underbaraste dragqueenen jag någonson träffat. Spelat åsna. Hejjat på Vetlanda i körslaget och så fort vi känt igen någon i rutan skrikit "HAN KÄNNER JAG!", grattat en lycklig Pontus och spöat mina små syskonbarn i Spansk skitgubbe (och ja, jag är den elaka fastern som står upp och skriker "in your face!"). Även ett besök hos farmor och våffelkväll här med brossans familj.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: