iheard

2012-10-23
22:10:00

WINEGUME ÅT JOJO
Ååh läste just min underbara fantastiska vän Joseph facebook status:
"Jag fyller år imorgon...och de säljer 3kgs bassett winegume-påsar på Netto den här veckan..."
åååh! kan man vara mer underbar?? Jag har för övrigt spenderat min dag framför mitt pussel, "breakfast at Tiffanys" och prickig korv mackor. Har även hunnit träffat Ida en kortis och unnade mig själv ett nytt toplack från O.P.I som lite ny inspiration för att plugga. Kl.6 imorrn blir det till dagis för att jobba. Känner mig inte hyper pepp just nu men efter en överfull tallrik med marängschwiss så blir det nog lättare.
Finns det något mer irriterande som när man tagit massa bilder förresten och man upptäcker sen att minneskortet inte var i? Såå uppdaterar med kort imorrn. Nu dags för mer pussel och äta upp glassen. Mmmwaah!
Småpyssel från Karlssons igår, tyckte dom var rätt mysiga.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: