iheard

2012-10-18
22:26:00

TENTA MIGRÄN
Tenta, har suttit precis hela dagen nu och pluggat och tror knappt jag lärt mig något. Känns som allt bara trillar ut. Jag är iaf helt färdig nu, ont i magen, migrän och illamående. Ska bli så himla skönt imorrn att få det gjort så man kan börja på nästa... Har en tenta i "Komplex försäljning" nästa vecka som jag inte ens hunnit börja titta på än. Så känner redan nu att nästa vecka kommer se ut exakt som den här veckan. Dock med 100ggr mer plugg och ännu mindre tid att träffa vänner, men sen dröjer det enda till 21 december innan nästa kommer så skönt det. Nu ska jag och chokladkakan gå och lägga oss i sängen och välförtjänt kolla in massa bloggar jag inte hunnit titta på flera dagar. wiiie! natti! och önska mig lycka till imorrn!
Kanske ser lite rörigt ut, men tro mig detta är högsta struktur!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: