iheard

2012-10-10
00:33:00

SYMASKINEN ÄR TILLBAKA
Om man googlar "må bättre" så vet man att man haft en rätt pissig dag. Dock har det äntligen vänt ikväll! Eller jah inatt. Ställde mig och bakade tusen frallor innan och sen gjorde jag choklad cupcakes med färskost glasyr (ursäkta sämst bildkvalite). Har sedan satt mig och börjat sy lite igen. Har hittills klippt fel, sytt fel och mätt fel. Men skitsamma just inatt bryr jag mig inte. Har inte rört en symaskin på över ett år. Så just nu får det gå åt skogen, så gött att komma tillbaka igen bara. Har massa roliga idéer och annars helt svarta lacrice amanda har nu dratt fram chockrosa och kornblå, av inspiration av GossipGirl. Dock tog tyget slut nu och eftersom jag redan pajjat två meter så tror jag att det är dags att göra en beställning från Stoff och Stil. Vet inte om det är sockret som gör det, symaskinen, eller cdspelarn som drar Jesus christ superstar och Chess på högsta volym men något är det.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: