iheard

2012-10-30
22:35:00

HALLO MR PLAYER
En kvällsfundering. Killar, killar, hur tänker ni?
Ibland kan jag bli fundersam på hur killar tänker, särskilt de här självgoda killarna som tror på riktigt att de är gudsgåva till kvinnan och till hela jorden för den delen. Och som tror att de på allvar kan få vem de vill. Inget mål är för litet! Måste säga att jag imponeras av dessa killar, deras målmedvetenhet är ju fantastisk men resultatet.. suck.
Som t ex killar som skickar bilder på sig själva utan att man bett om det, hallå? Why? Jah ni är rätt söta ibland, o visst ni kan ha snygga kroppar, men varför? Så vi ska tråna och tänka åååh vad söt han är, jag skickar en halvnaken bild på mig tillbaka. Never gonna happen! Och killar som tror att man helt sonika ska vilja skicka ut bilder på sig själv lättklädd på en strand. Come on? Haha. Tror ni att vi är så lätt köpta? Hur gullig du än må vara så har vi hört talas om facebook, bloggar, google, instagram, rykten, mms, skvaller. Nej tack, finns det nakenbiler/lättklädda foton kan jag lova att de är inlåsta. (men jah tack fortsätt gärna att skicka bilder på er i kallsonger, som man sa, ett gott skratt förlänger väl livet?)
Sen killar med självförtroendet som säger helt sonika "jag vet ju att jag brukar attrahera tjejer som dig". Jaha, precis det tror jag med, det är därför vi aldrig kommer prata igen.
Eller killen som helt plötsligt utan förvarning kan säga "jag lovar att jag kan göra dig ... (fanny jag vet att du läser) ". Asså kom igen? Javisst målmedvetenhet jag är imponerad av det. Men sen när fick du för dig att min standard sjunkit så lågt?
Eller på killen som kör på, jag får dissa dig hur mycket jag vill men svarar inte du inom loppet av 30min... blir jag skitsur, får rycket och skrivet något taskigt nedvärderande eller hotar att aldrig mer ses. Hmm hur tänkte ni här och det här är inte bara ett fall utan hundra. Jag kanske inte alltid har tid, jag kanske inte alltid har lust att svara på något hjärndött eller så har jag faktiskt ett liv.
För att inte tala om dessa underbara söta pojkar som verkar sova sin ljuva skönhetssömn under solariets lampor. När fick ni för er att denna orange bruna färg var en penisförlängare?
Eller alla dessa underbara pojkar som spenderar hela sin vakna tid på ett gym? Självklart är en vältränad kropp sexigt. Men på senaste har jag börjat undra om för varje extra muskel kilo om det försvinner några tusen iq celler. Det här gäller absolut inte alla (ett undantag kan ju finnas eller två möjligtvis).
Och det sista för att förstärka det föregående exemplarna.. Solariebruna killen med självförtroendet, musklerna, kallsongbilderna och iqn som helt sonika säger "Det jag inte har i huvudet.. det har jag ju här nere". Haha, jah det är ju faktiskt frågan. Vi får hoppas det för allas bästa.
Så darlings älskade underbara söta pojkar. Time to grow up. Hur söt du än är i din solbränna, i dina nya brillor, kallsonger eller med överspända muskler, slösa inte din tid, det kommer inte funka. För även om du må vara den bästa playern i hela världen så är jag fortfarande din boss. Night!

Kommentarer:
#1: Thai

Så jävla rätt :D ! kunde inte sagt det bättre själv :)

2012-10-30 @ 22:41:21
#2: Anonym

Förstår att det är jobbigt med den fisbleka färgen på den småputande kroppen tillsammans med dem 7cm ihopklibbade ögonfransarna.

2012-10-31 @ 09:23:07
#3: Dr.phil

Vågad kommentar från "anonym". Klagomål skickas till [email protected]. Jag kan ge lite tips också om ni vill ha kvinnor på riktigt, inte för att ni antagligen hänger med på så avancerade grejer men jag försöker ha tro på mänskligheten.
/Dr

2012-10-31 @ 09:43:52
#4: Anonym

hahahaha.. för det första: När man inte vågar säga vem man är så är det oftast så att man inte kan stå för det man säger.. För det andra så kan inte amanda ha ihopklibbade ögonfransar då hon INTE anväder mascara. För det tredje så tycker jag hon är skitsnygg.

2012-10-31 @ 10:06:50
#5: Thai

BTW det var jag som skrev förra kommentaren. Har lite att tillägga..
Kan det va så att du "anonym" tar åt dig av det Amanda har skrivit. Kan det va så att du har skickat lite bilder och tror att hon ska skicka tillbaka lite roliga bilder :p ? det låter som att du försvarar dig genom att hugga tillbaka på hennes utseende.(Vilket inte stämmer då hon är snygg som fan) Sen kanske du inte borde ta illa upp av det hon skriver för du är ju bara en i mängden isf.. kom ihåg: det finns miljoner killar som är som amanda beskriver.. du är en piss i havet

2012-10-31 @ 10:21:01
#6: manda

You rock, mandy !!!!!

2012-11-05 @ 00:03:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: