iheard

2012-10-16
22:49:00

PLUGGA? VA?
Åååh denna dag. Drog mig in till skolan, kom försent, hamnade på kungatronen men tio minuter efter jag satt mig tar vi paus. Har sedan en lektion i en o en halv timma där vi går igenom powerpoints och sedan slutar vi. Jaha.. Missade tåget så är hemma två timmar senare... Suck. Vad lär vi oss av detta? Jo åk inte till skolan! haha nä då hade ett väldigt trevligt o givande samtal med min kära klasskamrat på vägen hem, men skola i 1,5h känns sådär.
Men men skulle sedan ägna hela min dag åt plugg eftersom vi har tenta på fredag men vad har jag gjort? (kanske inte så smart att lägga ut det här om ngn framtida arbetsgivare läser om hur ofokuserad jag är men men)
1. Sätter mig ner med boken. Tar en sekund den inser jag att jag är hungrig. MAT!
2. Nu mätt sätter jag mig igen... Men gaah! ååh vad jeans är obekvämt. MJUKISBYXOR!
3. Bläddra, bläddra. Fan det här går ju inte. Ta en paus kanske? Hmm.. Jag vet! HOPPA HOPPREP!
4. Träningskläder på, hopprep fixat, men gå ut i kylan? Knappast hallen blir bra.. 1, 2, 3... bäst att sätta timern med så jag kan ta 1minuts pauser.. sådär! 1, 2 , 3... ska aldrig klockan ringa? måste kolla... 1. 2. 3 .3 FAAAN! Hopprepet fastnar i lampan!!! Kanske inte var så bra idée ändå.
5. Tillbaka igen.. men är jag inte lite hungrig? Har ju trots allt tränat. Bäst att ta en prickig korv macka.
6. Nä vad sjutton det här går ju inte!!! Messar Lejla! "Help me! dör!" får svaret "Hade jag gärna gjort men är i Barcelona Amanda, som du vet eftersom du skulle egentligen åkt med". Aaah APA! Skickar ett hotsms tillbaka.
7. Jaha, kanske borde röra mig lite, motion är ju bra. Knäböj kanske? 50st låter ju rätt lagom, borde ju ta typ 5min. 1.2.3..26...28...GAH!!!! jag dör!!! 50! Jaha och där var låren pajjade i några dagar framöver.
8. Mat mat mat. Fixar pestolax, tar en paus och läser lite i "singel på nytt".
9. Nu ska jag plugga!!! Syrran ringer. Hon är ute med hunden... bla bla bla. inser när vi lägger på att vi pratat i en timma och jag också måste gå ut och hämta min cykel.
10. Träningskläder på springer ner till stationen och hämtar cykeln, hem, HOLLYWOODFRUAR!!!!
 
Jaa, ni inser ju hur det gick sen. Dags för fråga Olle, gossip girl och singel på nytt. Sedan fler mackor, bloggar, klädwebsidor, ringa soffan och kan för övrigt inte gå i en trappa utan att skrika. Och förresten sitter o skypar med Filip och messar med Josie samtidigt och kollar fotboll. Jodå simultanförmågan är inget fel på! God natt!

Kommentar:
#1: Iceman

däremot kan man ju diskutera ditt engagemang i dom olika aktiviteterna....

2012-10-16 @ 23:06:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: