iheard

2012-10-07
11:14:00

PIZZABULLENS DAG
Fick ett ryck häromdagen, rättare sagt den 4e oktober, även känd som kanelbullens dag.
Efter natten innans äventyr var jag väl inte direkt vid mitt bästa medvetande under dagen och fattade noll när folk frågade mig om jag inte bakat kanelbullar. Likadant tyckte jag bara att det var konstigt att Jonas satt i klassrummet och käkade kanelbulle (de är ju bookis roll).
Åker sedan hem och får för mig att jag ska baka, varav Josie ringer.
- "Amanda, vad gör du?"
- "Jag har precis bakat 100bullar!"
- "Nice, blev kanelbullarna goda?"
- "Kanelbullar? Nej jag har gjort pizzabullar"
- "Amanda Vet du vad det är för dag idag?"
(blixtsnabbt) -" Haha, klart jag vet, onsdag".
(hör ett asgarv) -" Amanda för det första är det torsdag och för det andra är det kanelbullensdag, inte ngn jävla pizzabulle".

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: