iheard

2012-10-02
22:43:00

ORGANAMI OCH BANKMÄN
Åååh haft en fantastisk dag med bästa klassen! Inte för jag har lärt mig ett dugg, men guh vad kul vi haft. Vet inte vad jag skulle göra utan Josie (kanske hänga med på lektionerna) men åååh dina bilder, vårdade språk o fina sms. Hur skulle jag klara mig?
Haft två gästföreläsare idag och jag önskar att jag kunde säga att, åh vad intressant men har mest koncentrerat mig på att inte börja gapskratta. Hallelujha för 60år bankmän och 50åriga snyggingar.
Kvällen har spenderats med Lejla, as usual, jag skulle hinna springa innan Hollywood fruar men Lejla envisades att halt med sin höft så blev bara en kvarts jogging. Men vad gör det? Tillbaka till bästa klassen imorrn, inte speciellt taggad för att plugga men vad gör man inte för att få äta lite snorkråkor och se Jossies organami bilder täcka folks ryggar.
Fick för övrigt en sådan fin komplimang av Lejla innan "du är som en sådan där seriefigur som är på datorn, som egentligen är ett virus" (ska tilläggas ordagrant var det, du ser ut som en). Tack så mycket min älskade Lejla. Haha
Bild på min SUPER goda chevré lasange jag lagade igår.

Kommentar:
#1: Lotta

Bidde det inget Oslo?

Svar: nej valde att gå kvar på utbildningen istället.
Amanda Edvardsson

2012-10-03 @ 06:41:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: