iheard

2012-10-28
23:39:59

GRUS OCH TJUGOR
Sådär ännu en helg har gått. Har varit helt fullt upp den här helgen med begravning, jobb, tenta, födelsedagsfest, hotellet, promenader och häng, Dock känner jag mig ofärskämt pigg. När jag vaknade imorse trodde jag dock att jag svalt en påse grus och förvandlats till en flodhäst men nu mår jag toppen. Rehabiliteringen heter nämligen, pedikyr, Manda, hårinpackning och ansiktpeeling. 
Hade i övrigt en skön dag på jobbet igår med mina fantastiska tanter och fina jobbkamrater. Jag skulle dock givetvis  veta mest när vi lagade mat vilket slutade med att maten blev en timma försenad. Hurra! Ingen led för det utan istället blev det en kväll med "så mycket bättre" och lördagsgodis. Sedan bar det av till Ulla som fyllde år! Som hoppande grodor med händerna i luften drog vi sedan vidare till hotellet med Lejla som excellent chaffis. Mycket trevlig kväll, men döm av min förvåning när jag hittade massa tjugolappar i bhn. Tack för en bra helg!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: