iheard

2012-10-07
21:45:00

FROZEN BANANA
Har fått någon märklig dille nu över fryst frukt. Sitter just nu och äter frysta hallon så kalla att det isar i tänderna och jag hoppar runt och nyss hackade jag banan och frös med. Typ det godaste som finns. Bjöd Rebecka på det häromdagen men hon trodde jag fått hjärnskada.
I övrigt har jag spenderat hela dagen inomhus. Med att se hela sista säsongen av satc igen och sedan ätit lite till.
Igår åt jag också massa, fast hos Lejla. Underbara kvinna, med underbar familj. "amanda, ät lite tårta, paj, kaka".
 Åh älskar att hänga där. Så rund och glad ramlade jag hem till nygjord flygande Jacob och pannacota. Haha. Trodde jag skulle dö av sockerbomb. Var förövrigt förbi Danne med och pusslade. Med varsin kopp i handen och wienerbröd. Kände mig som vi redan var 100år och satt där med våra löständer och hörapparater. Tänk det är så framtiden kommer se ut. Nu ska jag springa och för första gången idag ta på mig ngt annat en morgonrock. cheers!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: