iheard

2012-11-14
21:14:00

VG - BUSINESS TO BUSINESS
Så sjukt glad!!! Fick högsta betyg i Komplex försäljningskursen! Känns så jävla skönt! Trodde på riktigt att jag skulle kugga så det här blev värsta bästa chocken. iiih!
Sitter för övrigt med min musli skål nu och har precis pratat klart med soffan. Galet vad jag saknar henne! Annars har jag varit i skolan idag och fortfarande fattat ungefär noll av de nya kurserna, fast verkar ju trots allt som att det fastnar ändå efter vad man ser på tentorna. Efter det blev det GG och sedan spinning intervall! Så sjukt skönt! Trodde jag skulle dö och svimma flera ggr men det är det som gör det så himla kul så att man bara vill ta i mer. Håller på att fixa ett kostchema med nu för att äta tillräckligt när jag tränar. Kan i för sig vara därför jag inte fattar ngt på lektionerna för jag mest ägnar tid åt att hitta energirika mellanmål. Nu dags för "Breakfast at Tiffanys" igen, jah den är verkligen bäst. Sedan sova och fira mormor imorrn. 
Har ni för övrigt noterat den nya reklamen om nästäppa? Förlåt men trodde jag skulle dö. Det är kanske lite överdrivet och helt frixerat. Men det absoluta värsta jag vet är när folk går runt och låter helt täppta och inte kan prata. Så nu har jag sagt det innan ngn jag känner låter så och innan jag själv åker på en mega förkylning så inga blir arga. Natti! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: