iheard

2012-11-29
22:32:00

PEPPARKAKSKAOS
Sjuk sjuk sjul.... men börjar bli bättre! Men fick tyvärr hoppa Sthlm idag och spendera yttligare en dag hemma. Kan dock inte säga att detta blev lugnare. Mamma har stått och bakat sen morgonen. Sen kom Lejla, som jag självklart helt glömt bort att hon skulle komma, sen kom Fanny och plingade på, sen Maja och sen Hugo och Anna. Så blev fullt hus med pepparkakor och lussemums. Efter att ha suttit och gråtit en skvätt vid bordet så stack övriga hem men Maja blev kvar och bakade årets första pepparkakor med mamma. Jag joinade genom att äta upp de brända kakorna och vara Majas test försök med att stoppa in köttbulls stora klumpar med pepparkaksdeg i min mun utan att jag skulle spy. Hurra! Nu har jag även fått två nya wordfeud vänner att roa mig med Hugo och Lejla. Dags för kamp!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: