iheard

2012-11-11
22:12:40

HELGMYS
Vet inte vad det är för fel på mig men har sån sjuk energi. Så ska ut och springa en runda nu innan jag lägger mig. Så gött att känna att man klarar lite igen. Igår hade jag super söta Elin, Rudolph och Franjo här. Super mys med taco, spel, spökhistorier, bränd efterrätt och en skrikande Elin. Efter alla spökhistorier var jag helt skräckslagen för att sova själv så drog ner till hotellet för att hämta Ulla. 
Varav hon skrikandes kommer springandes och skriker GLIIIIISEEEN, hoppar upp och ger mig en smäll kyss. Hahah. Att man älskar henne. Blev sedan massa torgsnack och snabbvisit hos fotbollsgrabbarna.
Idag har jag spenderat dagen med att diska och kolla på "peace and war", inser efter två timmar att den aldrig verkar ta slut och inser att den är fyra timmar lång. Hurra! Måste dock säga att jag älskar alla Audrey Hepburn filmer så sjukt mysiga. Nu blir det att fixa till pappa <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: