iheard

2012-11-13
19:57:54

HÅRÄNDRINGAR
Japp, sjukt dåligt bloggande. Var på core igår, idag har jag så ont i magmusklerna att jag inte kan böja mig ner och känner som att någon slagit sönder mig. Dock var jag piss sur efter passet för att inte mina armar höll för att köra alla övningar. Så hade tänkt köra mördarpass idag men efter att legat vaken halva natten så känns vila som det största behovet. Och ja kära systrar "50 shades of grey" går inte att lägga ifrån sig.
Idag har det varit en sån där underbar mysdag i skolan. Oscar har briljerat, Maddis har skrikit och klappat händerna och jag och Christoffer gav upp efter halva lektionen och ägnade oss sedan åt massa flams. Bästa måste väl ändå vara när vår lärare ställer sig vid oss och jämför våra bilder från Las Vegas. Christoffer omgiven av strippor och jag ser snarare ut som en ihop med mina. Haha.
I övrigt har kvällen bjudit på promenad med mamma, lånat massa massa böcker, frida har färgat mitt hår, snabbvisit hos Ulla, jag färgade om mitt hår, och nu ska färgen strax ut, sedan ansiktsmask, nytt nagellack och 6 säsongen av Gossip Girl. Wiie!

Kommentar:
#1: a.g

Vart tränar du nånstans?

Svar: Friskis och svettis :)
Amanda Edvardsson

2012-11-14 @ 08:14:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: