iheard

2012-11-06
21:25:00

GUSTAV ADOLF OSCAR CHRISTOFFER
Efter en underbar dag i skolan och på jobbet är jag nu hemma. Eller jah underbar skoldag går väl diskutera med 6h kalkylering, seriöst kände mig som att jag var 5år igen och satt med Lotta helt övertygad om att jag kunde läsa men fattade noll. Men som tur är har jag helt underbara fantastiska klasskompisar. 
Kan väl säga att jag och Christoffer kanske inte är de mest brillianta inte ens när vi slår ihop våra hjärnor men kan man ha det roligare? Jah förutom då när Oscar sitter bredvid och är 10uppgifter före. Men trots detta, inget kan göra en skoldag bättre än att efter en timma se på Christoffer sucka och inse att fortfarande ingen av oss fattat ngt. Två sekunder senare höra Maddis skrika "JAH!!!, jag kunde den!" och höra Oscar sucka "jaha, är ni bara där".
Äkta kärlek det! 
Har i övrigt haft en super mysig eftermiddag på dagis, asså älska små barn! Kvällen spenderas nu med Gustav Adolfs bakelser och promenad med Danne i regnet. Hur kommer det sig för övrigt att man alltid skär sig när man rakar benen och exakt på samma ställen? Sitter nu med dinosaurier plåster. Suck.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: