iheard

2012-11-05
20:26:12

50 NYANSER AV HONOM
Idag skulle vara min produktiva dag men kom hem la mig med några mackor med rödbetssallad och skinka och plockade upp "50 nyanser om honom". Och japp nu 150sidor senare är jag fast. Suck. Plugget får skjutas upp tills jag läst ut den. Fick förresten reda på betyget i Projektledning häromdagen och jag fick högsta betyg!!! Iiiih! Så sjukt glad, känns så himla skönt.
Har för övrigt haft en ytterst trevlig dag med mina klasskamrater och har faktiskt hunnit med både att laga pestokyckling och en snabb manikyr. Men nu är det tillbaka till boken igen. Cheers!

Kommentar:
#1: Syrran

Jag visste att du skulle gilla den...


Svar: haha klart. systrarna kinky. trueblood och 50shades ;)
Amanda Edvardsson

2012-11-06 @ 12:52:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: