iheard

2012-05-24
14:31:04

SURFERS PARADISE
Jag har blivit kär!!!! Surfers paradise!!! Finns det underbarare ställe???!! Strålande sol, surfingbräde och massa strand och med en pulserande stad i bakgrunden.!
Hyrde som sagt brädor, trodde att så svårt skulle det inte vara men galet! Att inte hamna under brädan och skrapa upp hela ansiktet och sen att komma rätt på vågen. Men fy vad kul! Blev så galet sugen på att dra till Hawaii eller något och gå surfskola.
Mitt i allt surfande ska Daniel och Jimmi imponera och tar surfbrädorna och springer upp ur vattnet (tror tanken var att det skulle likna baywatch men vart den likheten fanns när två bufflar frustar upp i vattnet fanns vet jag inte). Men som sagt Daniel tar i lite extra och spänner upp sig som en alfahane och vad händer?? Jo killen trasslar in sig i linen och gör ett plattfall!!!! Hahahaha trodde vi skulle dö och det bästa?? Jag har allt på film :D kommer upp snart <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: