iheard

2012-05-13
06:51:40

SPYTT ELLER`?
Panik! Klädbyte, springa i strumpor till tåget, inte hinna köpa tågkort, polisrazzia.
Japp kvällen började stabilt. När jag äntligen kmr till South Yarra möts jag av tre välförfriskade pojkar som insisterar på att vi måsta ta en taxi för att det är sååååå långt till Louise. Sanningen är att det är 5min gångväg.
Jaja, eftersom Jimmys slogan för kvällen var Daniel betalar så fick Daniel sin vilja igenom.
Massa trevligt folk hos underbara Louise. Vin vin vin. Jag fastnade dock i köket halva kvällen med fantastiska Tony och biblen (den nya vogue!!! åååh underbara tidning).
Kvällen citat: (Jimmy till Daniel)
- Har du spytt en eller?
- Nej inte än, har du?
- Japp 2 gånger men jag super vidare iaf!
Bara älskar dessa dimmiga citat. Kvällen slutades med att Tony som däckat väcktes brutalt med en joddlande Daniel.
Tack och hej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: