iheard

2012-05-02
08:20:48

KORV DE' LUXE
Oj oj vad min hjärna går på högvarv de här dagarna. usch usch usch för framtidsplaner!!! Sverige, stockholm, göteborg, oslo, london, melbourne, rhodos, sydney, new york??? så galet klyven!!!!
Vet inte ens vad som händer i somma än?? PANIK! Så har någon en färdig plan åt mig är det bara att säga till för som min hjärna går nu så lär den snart börja strejka.
Har för övrigt bara jobbat två timmar de senaste dagarna. Tackar och bockar för det. Dock har jag så galet svårt att komma på vad jag ska göra nu under min nya fritid. Så idag när jag skjutsat barnen till dagis gick jag och la mig igen och vaknade vid ett.
Igår fick jag dock ett ryck och tröttnade på att vara pank och hjärndöd. Så tvingade in kära Daniel till stan för att äta Melbournes dyraste korv som tydligen ska vara världens nya it grej. Så vurre blev det, 70riksdaler för en raggarballe de luxe.! Fanns säkert över tjugo olika specialare. Blev en a la Aussie style och en Americano. Galet gott! Det hela var toppat med ett kilo cheddar också vilket inte gjorde det hela sämre. MUMS!
Vädret var oväntat bra igår så valde att käka i parken, dock började regna sen. Så sprang upp på Federation Square i skydd av scenen.
Valde sedan att värma oss med Spanska Våfflor. Nog bland det godaste jag ätit. Smakade en blanding mellan pommes, donuts och cupcakes MUMMA! <3

Kommentar:
#1: Mannen

Du vet svaret på frågan, det är Stockholm, och du vet ditt mission mannen:)

2012-05-04 @ 23:48:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: