iheard

2012-03-29
10:36:00

SFI - SVENSKA FÖR INVANDRARE
Åkte som sagt in till staden sen för att lära en stackars aussie svenska. haha. gick väl sådär, gick så dåligt tyckte jag att jag inte kunde ta betalt, för efter 2 timmar var det enda han kunde säga "tja" och "skål". haha
Mötte sedan upp Daniel och gick till food court, hade tyvärr sjuklig pms. Ursäkta alla som tvingats umgås med mig de senaste dagarna. Så vi åt lite mat för att ändra mina humörsvängningar och sedan skulle daniel impa genom att hoppa upp 5m över en bro. Såg snarare ut som ett suicide försök. Kvällen avslutades med en mycket speciell donut och sedan kommer super eliten Michael och skjutsade hem mig med Backstreets boys "I want it that way" på högst volym. Natti!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: