iheard

2012-03-30
02:47:43

POLIS
Åkte fast av polisen!!! Eller snarare Michael åkte fast p g a mig. Vi fick ett ryck efter lite negerbollsätande (tack igen micke) så drog oss mot Daniel igår för att se om han var ledig. Dock stog stackarn och hängde tvätt så vi glassade ned till stranden där. As fint väder och så sjukt perfekt dag för road trip tyckte vi. Så sagt och gjort Håkan Hellström "känn ingen sorg för mig göteborg" skrek sjöngs i bilen, solen sken, benen i fönstret, vi var lyckliga..... Tills.... vi märker att vi har en blinkande lysande polispike bakom oss. Holly crap!
Slänger in fötterna och drar på mig en tjocktröja över bikinin (michaels pärla saknar as så att sitta i den i något annat än bikini är ungefär omöjligt när det är 30+ ute). Kör in till kanten och en av poliserna kommer ut....
Hmmm -Do you have driver license?" japp det hade Michael, puh... trodde det var lugnt. Michael har dock ovanan att köra som en blind fartdåre med myror i röven så han satt väl på nålar.
Polisen blir allvarlig och säger -It wasnt because of your driving we were stopping you, its beacause of your friend".. !!! Jag höll på att dö! Tusen böner gick igenom mitt huvud då kan jag lova... Jag bara "ööhh, sorry? Whats the problem?". Han tittat på mig sten allvarlig -First, it your legs, second its your clothes. Jaha vad svarar man på det??
- You now you gonna make a big accident soon. jahaja. Benen förstår jag men kläder?? -"it isn't okay kids to drive around without clothes, come on, you know you gonna get a 200dollar bill for it?"
Jag och Michael tittar på varann, va fan. 1400spänn?!??! Panik! Michael försöker dock hantera situationen på bästa sätt. "- You know shes blond and from Sweden she doesnt understand better". (jag gör allt för att se korkad och blond ut) Polisen suckar "-okay for this time, but never again, keep you legs in and clothes on".
Sen kör dom....
Michael dör av skratt! och jag dör av panik!!! Galet är detta tacken för att man är blond? Benen förstår jag men kom igen bikini är väl för sketan inte att vara naken?? Haha. Japp alltid händer det ngt. Tjo hej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: