iheard

2012-03-22
15:32:40

LOUISE

Hemma efter en mysig kväll på Joint bar med de bästa, hela svenne gänget samlat för att fira underbara söta Louise som fyller år idag :) Joint bar är för övrigt livsfarligt med sina kannor för 10dollar, sinnes! För övrigt har jag varit dålig idag med. Efter att jag städat huset så däckade jag helt och sov till klockan två. Sedan tog jag resten av städningen innan jag hämtade guldklimparna på dagis. Har för övrigt insätt dagens höjdpunkt innan dagis och det är när jag, Tilda och Hugo står och borstar tänderna ihop i badrummet. Finns det något mysigare.  Eller en snorig puss på nytvättade tröjan? :)

Ska för övrigt försöka lära mig hur man laddar över alla foton på mobilen så det kommer lite bilder från den senaste veckan. ser lite fattigt ut. puss o kram


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: