iheard

2012-03-08
00:18:00

I JUST GRAB MYSELF A BEAR
Jobbinterjuvn gick bra igår, var klar redan efter fem minuter så nu kommer jag förhoppningsvis börja jobba redan nästa vecka. Dum som jag är sa jag att jag kunde jobba på söndag, glömde helt att det är Future Festival så nu ska jag be till gud att hon inte ringer. Fick ett ryck och ringde Daniel och Michael för att fira. Fira att jag fått jobb, att Michael ska åka hem och att Daniel fått vara modell i en tidning. Blev öl på Joint bar och hemresan upplevdes i skräck när vi insåg att en 10cm stor spindel krypit in i bilen. Godnatt.

Kommentarer:
#1: mamma

Snygg frisyr!!!! kram

2012-03-08 @ 16:45:11
#2: Amanda

Tack mamma :) är ju tack vare dej ;)

2012-03-10 @ 07:49:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: