iheard

2012-03-16
05:37:07

DESPERATE HOUSEWIFE
Fick ett ryck att laga köttbullar, tyckte att ett halvt kilo lät lite så bestämde mig att steka upp ett kilo. Fick sedan ett ryck att jag skulle göra en smulpaj. Sedan en idée att göra detta med banen. Så med en äcklad Tilda -"This looks discusting" (kan tillägga att köttbullar är det Tilda lever på) och en Hugo som jag fick muta med diverse saker för att han skulle sitta snällt o titta på så satte jag igång.
Kan säga att jag kanske överdrev lite till den milda... För som alla där hemma vet så är jag ju ingen kock direkt, snarare den man inte släpper in i köket. Men ajsing bajsing. Galet vad bra det blev. Så nu är mitt nya yrke gourmetkock! Slå den du brorsan ;)
Snacka om att man känner sig som en hemma fru när det man presterat under en dag är. Träna, handla mat, laga mat, städa, dammsuga, torka golv, laga ett kilo köttbullar och en smulpaj. Yiiha! Har nog aldrig varit tröttare.

Kommentar:
#1: mamma

Vad duktig du är ! kram

2012-03-16 @ 10:11:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: