iheard

2012-03-08
09:30:37

BLOND IS BACK

PINSAMT!!!! Gissa vem som gick på fel jobbinterjuv igår!! Fick ett mejl idag varför jag inte dykt upp.. Jag bara men det gjorde jag.... DÅ visar det sig att jag gått till fel resturang. haha. fast jag fick jobbet som inte fanns på den fel resturangen. haha så det är väl bra? eller? så galet blond ibland.

Skulle ner o träna innan, efter att jag städat hela huset, skypat med Ullis i 2h och sen med grabbarna. Tjo hej, drog på mig kläderna och hoppade upp på cykeln. Skulle träna.... Men får för mig att jag måste upp och köpa en vattenflaska. Mitt gym ligger som sagt i ett av Melbournes största shoppingcenter... Hur slutar då detta?

Jo kommer ut med 2par nya skor, en hatt, bronzing mousse och ett par svindyra shorts. Hur gjorde jag då för att finansiera detta? Jo hade ju turligt nog mitt kreditkort med mig. Faan, så nu har jag använt pengarna jag absolut inte skulle använda men är stolt ägare till dom snyggaste jeansshortsen i världen och två par helt underbara skor.

Träningen gick det dock värre med. Var överpackad med shoppingkassar när jag kom ner till gymmet igen, tjejerna där blev överlyckliga om att ta hand om och titta igenom mina påsar. Sen blev det styrka för benen. Inte det bästa när jag hade 4km i motvind hem sen. Men galet vad snygga ben jag kommer ha i shortsen! YIIIHA!

Har för övrigt ett till jobb på G. men det är hemligt. Kan dock lova att det inte är att jobba hos ngn sugar daddy eller att servera mat topless eller eskort flicka. Dock är jag uppe i 23 sådana förfrågningar nu. Som blond är man populär.

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: