iheard

2012-03-20
09:08:28

28 GRADER!!!

28 grader ute och strålande sol! Men hur spenderar jag denna dag? Jo genom att ligga inne och sova. Anledningen bakom detta är att jag blivit smittad av minstingen här hemma. Vilket lett till att jag har extremt svårt att sova för att jag inte kan andas. Idag fick jag dock några super piller av Toby som har gjort att jag inte känt av ngt. Vilket gör att jag drar och tränar två timmar. Smart? Inte direkt, så fort Michael dragit till IKEA för att jobba så däckar jag på min säng och sover tills jag ska hämta barnen. Helt hopplös :P men men lite utvilad nu iaf och kom igen två timmar gym, måste vara rekord!

För övrigt hörde jag en stor smäll innan, då är det Michael som ramlat ur hängmattan. haha


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: