iheard

2012-06-01
18:35:00

THE SAINTS
Sitter på Louise golv och är total däckad. Louise städar för ovanlighetens skull. Hon hittade en tandborste igår så att hon kan komma åt alla trånga utrymmen, snacka om lycka!! haha. Aldrig sätt ngn så överlycklig. Haha.
Är för övrigt helt däckad efter igår. Drog på Fotboll med Jake, St kilda "the saints" mot Richmond "the dickheads". Som den helhjärtade fobollssupporter jag är gick jag in med hjärta och själ. Mössa och halsduk på och en öl i handen! Woho ! Hamnade mellan St kildas och Richmonds hejjaklack. Helt galet! Folk gick bananas! Självklart hade vi även bettat så halva matchen blev ståendes och stå och skrika vilka idioter de var på plan. Tyvärr förlorade mina kära saints den sista minuten med ett mål. Men jag är lycklig ändå. Fotboll här är nog det roligaste på länge! Skönast är en liten åttaårig kille som står och skriker hela matchen och är helt galen, bredvid står en gammal supportet från andra laget. Slutar med världens gräl! haha.
Drog sedan vidare till Louise på Fitzroy. Hon ledde oss till en helt galen klubb. Bara 90tals musik, britney spears, spice girls, vengaboys, aqua you name it! Mötte upp Emma, Vendela, Anders och Jesper där och dansade bort alla kärringkilon.
Såååå idag mår man som man förtjänar. Har varit ute och käkat brunch nu och Louise har storhandlat mat och nya städverktyg. Idag blir det middag at Vendelas, massa vin och utgång. Perfect night.
Dags att säga hej då för en dusch, för övrigt skurar Louise köket nu med sin nya disktrasa. Lyriskt glad! Haha. Puss & kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: