iheard

2012-06-15
00:44:44

MY CHINES
Bästa Michael kom förbi från STHLM! Åhh underbara människa! Först åker han fel o hamnar i fel stad och sedan kör han fel igen. Haha. Dock verkade det vara fler som hade problem med geografin den dagen, fick även ett mess av Daniel att hans flyg som skulle till London hamnade i Amsterdam. Jaja blir aldrig förvånad längre, tror det är detta som visar våra kvinnors över höga intelligens.
Men tillbaka min kines kom!!! :D wooho.! Var ju tvungen att visa honom Vetlandas stoltheter så började med fika i Östanå, sedan GIF pizza från hasses och kycklig från Vetlanda pizzeria innan vi drog hem till mig o hängde på ballkongen med massa ljus o filtar. Fick dock sedan finbesök av min underbara Lejla som hade glass med sig till de införskaffade jordgubbarna o cidern. Hurra! Vilken myskväll vi ska ha tänkte jag! men tjo fick jag...
Börjar bra med glass o gubbar men snart börjar Michael o Lejla att hamna i allt för märkliga djupa diskussioner. Jag uppfattar ord som politik, migrationsverk, bidrag och någonstans där somnar jag. med huvudet hos Lejla och fötterna hos Michael. Vaknar till då och då när Lejla säger "-Amanda sover du". Gör något inlägg om att "nej nej det låter bra" hör sedan bidragsfond och somnar igen. Klockan 2 drar Lejla men gissa vem som fortfarande är pigg??
Japp Michael, spenderar de kommande timmarna med djupsnack inne hos mig däckar sedan helt.
Frukost och häng sen drar min kära Michael, men ska ej sörja. Ses snart broder! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: