iheard

2012-06-07
18:37:53

LONDON HEATROW-
Tjippohej>!
Sitter på London Heatrow och Nicole lämnade mej för exakt 20minuter sen. Så fort hon skulle gå började jag klaga att nu blir jag själv bla bla. Nicole tittar på mig och dumförklarar mig och säger "Amanda du var själv innan i tio min, du hann träffa en kille och få hans facebook, inte en chans att du kommer vara själv". Jag fortsatte självklart att klaga innan jag kramade om min lilla rödtott men bläää.. Skulle vilja säga att hon har jätte fel men gissa vem som sitter och fikar med laptopen med en kille från Canada nu. Haha. Älskar hur lätt det är att träffa folk :D
I övrigt har resan gått kanon. Älskar att resa med Nicole. I vanlig ordning brukar jag ju alltid hamna i tullen för bombintag m.m. Men hela den här flygresan är det Nicole som har åkt dit :). Först blev hon borttagen för sitt pass och sen i Singapore för sin väska. Snacka om att skadeglada Amanda njöt.
Efter det har allt rullat på, medan Nicole använde sin tid på Tullmarine med att studera underliv så sprang jag på Victoria Secret och spenderade mina sista dollar. Lyckades även ordna så vi hamnade bredvid varann på 7h flyget men på 13h flyget däcka Nico totalt. Så vi låg och sov i varsin enda av flyget och sågs inte förrän när vi landa.
Har hunnit titta på "the girl with the dragon tatoo", "my week with Marilyn", "Knight and day" (som förövrigt saknar helt handling", "American beauty" m.m m.m. Kan säga att hjärnan är rätt malen. Flygmaten har varit galet bra faktiskt!  Massa fräscha grönsaker, frukt hela resan, glass och mitt i natten serverades varmchoklad med marshmellows :D ååååhh vad lyckliga vi blev!
NU är det bara några timmar kvar tills jag ska flyga igen. Är dock lite orolig att inte hitta Filip eftersom min mobil slutat fungera men som kärringen som sket i badkaret sa - DET LÖSER SIG!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: