iheard

2012-06-02
10:07:00

COOKIE N' CROFT
Sista dagen här idag. Är tillbaka hos Louise efter en helg hos V. Har packat, packat om, insätt att jag har nog 10kilos övervikt och packat om igen. Som min plan ser ut nu kommer jag ha tre tröjor och tre jackor på mig med alla mina teknik saker i fickorna. Snacka om att jag kommer åka på en bombkontroll igen.
Lördagen spenderades hos V med alla kvarvarande svennar. Jesper, Anders och Vendela fixade kycklingsallad och vinet flödade som i himlen. Sjukt bra kväll. Vendela blev sedan en manisk lekledare och vi fick nya lärdomar som att Afrika är ett land.
Drog sedan till Cookie men splittrade sedan våra vägar. Kvarstående drog antingen hem eller till Trampbar. Men NEJ inte skulle jag sätta min fot där. Så om de kära dryckesfränder vi är så drog jag och Hannes till Croft (vilket är en pub inredd som ett mentalsjukhus och drinkarna serveras i sprutor). Sjukt kul! När vi inte kunde sitta ordenligt längre drog vi till Hungry Jacks, gick sedan vilse men hittade till slut hem till våra utslagna vänner. Morgonen fortsatte sedan i samma dimma.
Såååå nu för att sammansatta sista dagen nu och jag måste säga att det känns väldigt bra. Ska bli så extremt kul att komma hem. Bara att fatta att på lördag hänger man på hotellet i Vetlanda. Haha. Hur underbart är inte det??! Längtar mer än någonsin. Ska bli så sjukt kul att träffa alla och sätta igång och jobba igen så man får lite rutiner.
Känner mig faktiskt väldigt färdig med Melbourne för den här gången. Just nu blir det bara kallare och kallare här. Går med vinterjacka och mössa på kvällarna så hur kallt det än kommer vara hemma så finns det inte en chans att det är värre än här. Så kort och gott. Säger tack och farväl till Australien och hello to swedeeeeen!!!! <3 Ses om några dagar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: